Typ ett dåligt, men glatt, inlägg

Vi ska flytta. De tre orden har jag och mitt underbara gäng upprepat under hela dagen. Lägenheten är exemplarisk, för att inte säga lite magisk. Hyran är låg, läget är perfekt och huset är nybyggt. Och vi ska bo där. Jag och Fanny måste dock dela rum men det är numera ingen nackdel, tack vare Fanny:


fanny, säger:

och det gör inget att du ligger som en groda och petar på dina tår när du läser

Det är mitt så kallade SSB (secret single behavior), trots att jag precis offentliggjorde det. Tydligen har Fanny inga problem med det så allt är under kontroll. Jag får peta på tårna.


När jag ändå är inne på hemligheter kan jag ju lika gärna avslöja lite mer. Jag är helt galet kär.
Ni vet EMA uncovered? Föreberedelserna inför EMA som går på MTV hela tiden? Ni kan ju knappast ha missat det.
I alla fall, en utav journalisterna som kommenterar alla tidigare händelser som inträffat under galan har allt jag någonsin drömt om: Intelligens, humor, looks och han är brittisk.
Hur ska jag komma i kontakt med honom? Och vad heter han?


Kommentarer
Postat av: jasmine

brittiska killar är underbara.

2008-11-07 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0