Vote change!

Tack vare min överdrivna powernap (förmodligen inkorrekt definition med tanke på att den varade i sex timmar) är jag nu Duracellkanin bland ett JB-besökt gäng. Känner mig ovan situationen eftersom jag alltid är den som somnar först och om jag inte somnar får jag feber. Nu känner jag mig däremot väldigt alert. Någon som är på en powerwalk? Hann ju inte ta mig an Umeås exemplariska gågator under dagen, så varför inte nu?
Oj, nu vaknade visst de andra till... De frågar om mat. Hm, powerwalk... Mat. Svårt val.

Kanske ska nämna att jag är vaken för att följa presidentvalet. Känner mig riktigt insatt och viktig när jag kommenterar alla klädesval som dyker upp på Filip och Fredriks valvaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0