Blocket.se är inte till någon hjälp

Har det alltid varit såhär svårt att hitta lägenhet? Eller vänta nu. "Hitta lägenhet" är inte rätt... Då låter det som om jag har en massa pengar och bara väntar på att den perfekta ska dyka upp, eftersom jag inte nöjer mig med vad som helst.
Så är det inte. Jag nöjer mig med precis vad som helst som har tre rum och kök. Precis vad som helst. Förutom att den inte får ligga i Obbola. Där vill jag inte bo. Och hyran får inte vara över 5500. Bredband och el får jättegärna ingå i hyran. Ett förråd hade inte varit så dåligt det heller. Balkong, vi måste ha balkong!
Trevliga grannar som inte klassas som fossiler hade även det varit ett plus. Och diskmaskin är nästan ett måste, faktiskt. Orkar inte diska något mer, det är ju superjobbigt.

Så, vad som helst. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: jasmine

bostaden brukar väl ha några såna lägenheter?

2008-10-11 @ 22:59:14
URL: http://wizzosis.wordpress.com
Postat av: Camie

Haha, inga krav alls va? :P

2008-10-12 @ 20:41:55
URL: http://lacamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0