Ingen autograf här inte

Killen från JC-reklamen och den kritikerrosade serien (vars namn jag vägrar nämna på grund av stavfelsrisken) partade tydligen loss i Stockholm i helgen. Jag vet tyvärr inte hans namn, det är något jag aldrig brukar lägga på minnet när det kommer till kärlek.
Jag såg i alla fall honom på en restaurang sista dagen under min vistelse i storschtan. Och våra ögon möttes under några ljuvliga sekunder... Jag svettas fortfarande.
Johannas pappa pratade dessutom med honom, inte på grund av hans stjärnstatus ("vem fan är det då?") utan på grund av att han trängde sig i kön.

Jag hade kunnat sälja värsta storyn till Se&Hör. Jag hade kunnat vara rik!
Men jag är coolare än så. Jag menar, jag träffade bara en kändis på en restaurang. Inget speciellt.

Förövrigt såg jag även Linda Rosing när hon kom invickandes (har aldrig sett en människa vicka så kraftig på höfterna) på Johannas skola.
Inte lika coolt.

Kommentarer
Postat av: Tove

du är allt cool du, ska vi hänga nån dag?

2008-10-01 @ 12:44:51
Postat av: zaz

Hahaha, snackar vi entourage-killen? Jag har aldrig sympatierat med din smak och kommer troligtvis aldrig att göra det. Men jag håller med om att kändisar är ett fenomen utöver det vanliga, även sådana B-kändisar(DD-kupkändisar) som Linda....

2008-10-01 @ 13:28:05
Postat av: jasmine

Adrien Grenier heter han.

2008-10-01 @ 20:11:50
Postat av: Anonym

Adrian menar jag

2008-10-01 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0