Det är över nu

Det började så bra, det handlade bara om att vänja sig. Eftersom min nya tillvaro erbjöd mer till övers kunde jag fokusera på annat som gör mig lycklig. Men jag antar att jag helt enkelt hade det för bra innan och att mitt val framkallade mer ångest än njutning.
Och sen var jag otrogen,
Jag visste att jag hade gjort ett misstag så fort mina läppar nuddade den förbjudna frukten. Jag visste att i detta fall var gräset faktiskt grönare på andra sidan. Jag hade det inte bra hemma.
Det bara fortsatte och utan att jag märkte det var jag liksom beroende. Nu är det ingen idé att ljuga längre, det är lika bra att ta tjuren vid hornen.
Jag kan inte dricka kaffe från Euroshopper längre.

Kommentarer
Postat av: J.K

Jag visste att du skulle komma tillbaka. Välkommen!

2008-10-08 @ 07:31:54
Postat av: Torvan

Bra för dig, jag hoppas du böt ut det snabba alternativet over all..

2008-10-08 @ 11:10:30
Postat av: mikaela,

det där är precis som mitt inlägg om otrivin.. jag måste sluta falla för "bad guys"..

2008-10-10 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0