Pissdag

Regn. Det finns inga ord som beskriver hur upprörd jag blev när jag konstaterade dagens väderlek. Om man ska ligga hemma hela dagen, om man har bil eller om man bara vill "känna livet i sig" är regn optimalt. 
Men inte idag; inget paraply, nyduschad och sminkad. Kalla mig ytlig, det är jag förmodligen också, men det är oerhört frustrerande när man nyss fönat håret och sminkat sig för att senare få det helt förstört. Och inte nog med det, man börjar ju lukta av de blöta kläderna som hänger över en stol i klassrummet. Ful och illaluktande. Jävligt bra start på dagen.

Förövrigt har jag och damen på Café Humlan utvecklat en fin liten relation. Igår pratade vi om vilken färg på kaffemuggarna vi helst föredrog. Hon avslöjade att hon enbart kan dricka ur de blå muggarna och jag berättade att jag gillar de gröna, men att jag likväl kan dricka ur en blå.  


Kommentarer
Postat av: stefan

jajajaja tänk vad kul det ska bli imorgon istället:P your neighboor

2008-10-09 @ 15:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0