Ja... ja.

Jag har aldrig förut gått ut med vem som är min idottsidol, med den enkla anledningen att det är en aning för privat. Men på senare tid har jag känt mig så himla öppen och lättläst, så jag tyckte inte att det spelade någon roll. Jag smällde till och med upp en fin bild! 
    Om jag inte hade varit så personlig, om jag inte hade berättat om mitt privata rysstagg och om jag inte hade publicerat en bild... då kanske hon hade vunnit. Som hon alltid gör. Ingen förstår någonting, inte ens Jelena själv. Men jag vet. Jag och Saleem Sinai, vi förstår oss på sådana här konstiga samband. Jag vet. Det är precis samma som med Micke J.. Jag erkänner att min bästa tagglåt är Billie Jean och han går och dör. Jag dundrar på om Isinbajeva och hon slickar botten.
    Jag lär mig av mina misstag och väljer nu att berätta att jag fullkomligt avgudar Politbyråns ständiga utskott med Hu Jintao i spetsen. Och Putin, den lilla maktgrisen. Gullegull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0