Bevismaterial

Om jag hade varit känd, eller om någon skulle läsa den här skiten, så skulle jag göra en lista på vilka jag skulle vilja höra sommarprata i P1. 
    Mina genanta och lågklassiga texter blir lästa av fem personer, mig själv inkluderad. Men jag ska göra en lista ändå. Orsaken ligger vid att jag på det sättet har ett bevis på att jag var väldigt tidig med mina önskemål angående sommarvärdar. Jag vågar även ta risken med att vara väldigt sen, ifall att de redan varit. Men då kan jag radera några meningar. Älskar Internet. 
    I alla fall:

1. Jonatan Unge, sidekick på Morgonpasset sommar i P3. För dagliga medvetenhetsströmmar i programpunkten "Att finna sig själv i Malmö" som får mig att skratta högt, även om klockan är 06.45 en måndag.

2. Madonna, artist som har varit typ skitkänd i 25 år. Ena stunden publiceras en fotobok där hon poserar naken i diverse samlagsställningar och andra stunden är hon religiös och yogar sig igenom dagarna. Finns nog en drös av intressant information att hitta där.

3. Katrin Zytomierska, PR-konsult, programledare och bloggerska. Tack vare hennes många jobbtitlar sitter hon inne på mycket kändissmask, som hon inte brukar dra sig för att berätta för resten av oss. Gillar dessutom att vara kontroversiell och har en hes röst.

4. Bengt-Urban Fransson. Enda bögen i (den minsta) byn. Besegrade fördomar och skvaller och kunskapitiserade sig till hundra tusen i Postkodsmiljonären. Spännande.

5. Henrik Torehammar, programledare för Brunchrapporten i P3. Förmodligen världens skönaste människa.

Kommentarer
Postat av: Unn

När jag och Jimmy var på Coop och handlade för några dagar sedan var Bengt-Urban också där. Äntligen en riktig kändis i stan! Jag är så lycklig. Jimmy också. BU hade Björn Borg- handväska. En beige. Det är så trevligt att han bor här nu.

2009-08-07 @ 19:42:11
URL: http://unne.blogg.se/
Postat av: HarryP

Du måste börja uppdatera mer, annars tappar du snart en av dina absolut trognaste läsare :(

2009-08-08 @ 00:32:11
Postat av: Johanna Kjell

Hallå där tösen. Du glömde mitt namn samt en beskrivning hur du känner inför min kändisskap och hur din ställning är inför detta. Tack på för hand! MVH Johanna Kjell

2009-08-08 @ 09:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0