Patentbehov

Det kommer tydligen bli ultrainne med att DIT:a. Att Do It Together, eller Göra Det Tillsammans om man så vill. Med GDT är väl inte så superfräsigt och man måste anstränga tungan mer för att säga det. Inte min kategori, så jag kör på DIT.
    Att DIT:a betyder precis som det verkar, att göra allt tillsammans. Att spela TV-spel, se serier och gå ut och gå. Tillsammans! Det moderna och helt-rätt-i-tiden-grejen med att DIT:a är att det kommer tas till nya nivåer. Vilka affärsmöjligheter!

1. Stickor. De två vanliga och ack så omoderna stickorna kommer att falla i glömska då AA AB (Aaab) lanserar dubbelstickorna! Varför sticka en mössa med två händer när du kan göra det med fyra? Avancerade mönster kommer att bli lätta att bemästra vilket leder mig till en annan trend; mönster. Det är bara att kolla på alla nyrenoverade hus där träpanelen består av flera mönster istället för ett. (Jag är inne på något stort. Bör flytta till nya innelandet Kina.)

2. På catwalken kommer det vara helt ute med solomodeller, det är inte ens ballt med modeller som går två och två. AA Design kör på siamesiska tvillingar. DIT!

3. Miljötänket växer och cykelmarknaden blomstrar. Varför inte gå ihop ett gäng och köpa två ihopslagna tandemcyklar; AA AB:s kvartetthoj med cykelkorgar.

4. Termosar med två lock, alltså två muggar istället för en.


Jag kommer kunna köpa Vintergatan.




Kommentarer
Postat av: HarryP

Fattar inte ett skit, men kul att du uppdaterar :)

2009-08-14 @ 00:04:07
URL: http://harrypotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0