Guldgruva - del två

Att denna enastående video funnits på min dator i flera månader har jag varit olyckligt omedveten om. Jag tackar mig själv för att jag igår tog mig tiden hitta den, och jag tackar JK för hennes ypperliga insats. Vad ni ska skratta åt:
1. I början har JK ingen aning om att jag filmar henne.
2. Hon plockar blommor från en gemensam väns gård och medan hon utför brottet nämner hon blommornas namn, som om hon hade stenkoll. Det har hon inte.
3. JK gör en utmärkt imitation av Charlotte Perelli. Denna imitation nöttes flitigt under studentveckan.
4. "Här har vi den ultimata ljdfljglkdjgklfklg-buketten".


Kommentarer
Postat av: Zarry

Hahahaha jag skrattar ihjäl mig =)

2009-02-11 @ 23:05:45
URL: http://zarahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0