Guldgruva

Jag kan verkligen relatera till alla filmer, böcker och låtar som beskriver känslan av att hitta något fantastiskt som varit framför ens ögon hela tiden, man har bara inte varit nog observant. Eller sökt på rätt ställen.
Detta har funnits på min dator hela tiden, i mappen "Sparade":



Avskedspresent till Richard, 2004 (?)


Patrik och Jimmy när de var mer modeintresserade, 2003-2004


Ingenting annat än ren och skär smärta.


Glory days.



Detta var min första presentationsbild på Lunarstorm. Då skrev en äldre
man ett mail till mig: "Jag vill spruta sperma på din tunga". Jag var 12-13
och helt omedveten om vad det var. Vi kan väl enas om att Lunarstorm, och
Internet över huvud taget, är en ytterst farlig plats för ungdomar.



Resterande bilder i mappen bestod av Chad Michael Murray, Håkan Hellström, Eminem och Simon Rex. Jag verkade dessutom vara helt tagen av profilen "Bjarne".


Kommentarer
Postat av: j.k

Det sjukaste är att jag har var den där toftatröjan och tränar i. Men det är dock ett hål under armen. WORD för fan

2009-02-05 @ 00:04:01
Postat av: Zarry - med rätt att äga.. och skojja..

Du vet hur jag är med bilder:

tänkte bara påpeka att fyra av dessa är mina orginalbilder. Alltså mina, som du har kopierat, din pirat!



Hihihihi smajjjl

2009-02-05 @ 00:15:38
URL: http://zarahej.blogg.se/
Postat av: Zarry

Jk- Jag vet att Sjöberg fortfarande har kvar sin röda tröja. Det är WORD!

2009-02-05 @ 13:29:25
URL: http://zarahej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0