Om man inte kan dansa...

Jag ljuger ofta på krogen. Det har blivit en sorts lek. Tror det började när jag kom på att det är, trots allt, inte så himla fräsigt att gå ut och dricka White russains. Mitt ogillande av mjölk har nog också något att göra med saken. Det var i alla fall när adrenalinet av myndighetsförklaringen lagt sig som det stod klart för mig att jag måste underhålla mig själv när jag är ute. Har aldrig varit en dansare och hånglar bara när jag är riktigt full. Och jag gillar inte att vara så full. Så jag började leka.
 
Random: Så, vad går du för linje på gymnaiset?
Jag: Fordons. Yamaha in my heart! Vroom, vrooooom!

-

Okänd man, ca. 25: Så, hur gammal är du?
Jag: 27. Började på Handelsbanken för två månader sen.
O m: Jahaja, hur trivs du, då?
Jag: Det tar sig. Äter fortfarande på toaletten, men de sexuellt trakasserande mailen har i alla fall upphört. Vad arbetar du med?

-

Jag: [...] som jag sa till min flickvän förra helgen...
Whatevvah: Men, sa inte du att du hade pojkvän?
Jag: Ja? Polygami? Hallå, keep up!


Det slutar alltid med att de lägger benen på ryggen. Hihi, oj.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Detta är en sida jag aldrig har upplevt under vårt 5 månader långa förhållande! Hur kunde du undanhålla något sånt här från mig? TRODDE VI ÄLSKADE VARANDRA? :'(

2009-02-03 @ 18:47:42
URL: http://feni.blogg.se/
Postat av: Zarry

Inte undra på att du inte får dig...

2009-02-03 @ 22:00:26
URL: http://zarahej.blogg.se/
Postat av: zaz

Jag har också den där lustiga ovanan. Min favorit är "jaa, har ju treåringen hemma med barnvakt...Lill-Sara blev sen förlossningen aldrig riktigt sig själv igen." Brukar också av någon anledning säga att jag/pappa äger en segelbåt, antar att jag tror det har med status att göra.

2009-02-05 @ 20:00:20
URL: http://saratanskanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0