Vi är förlorade, vi två

Jag och Fanny delar rum. Det har medfört vissa konsekvenser.


3/2 16:05 Meddelande från Fanny/Mob

"Du är seriöst världens största smaskare! Jag hör genom mina hörlurar..."

-

Alexandra säger:
Kan du komma hit? Jag behöver hjälp med en grej.
FANNY, säger:
Kan inte du komma hit?
Alexandra säger:
Nej... Varför kan inte du komma?
FANNY, säger:
Jag orkar inte
Alexandra säger:
Men, jo. Komsi komsi komsi *dreggel*
FANNY, säger:
Varför kan inte du komma?
Alexandra säger:
Jag orkar inte


Vi ligger i våra sängar med varsin dator. Två meter ifrån varandra. Vi har legat här länge nu, utan ett ljudligt ord till varandra. Vi är inte bra för varandra; nu har vi samma bild på msn också.



1000apor.se/alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0