Betongdjungelboken

London pal vill att jag ska anta hennes utmaning, men jag vill bara se på Skins och Beverly Hills. Har förövrigt hela första säsongen av sistnämnda serie; happy little party girl. Men London pal blir pissed (internationel little party girl) och jag gillar att behaga. Så, jag ska tydligen öppna fjärde bildmappen, publicera fjärde bilden och därefter dela med mig av denotationer och konnotationer som denna bild väcker. Party with my pain.



Detta är en nedklottrad sopkorg med någon sorts grill. Solen är i nedförsbacke och bilden är tagen under studentveckan. Automatiskt tänker jag på kyla - det var för kallt för jeansjacka. Därefter leds jag osökt in på versen "Känn dig aldrig fången i förortsbetongen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0