Jag känner... Ingenting

Någon har skickat mig en hälsning i kärlekens tecken på Fb (ansiktsboken). Vi snackar Alla hjärtans dag. Smörja i det alla flottigaste laget. Vad ska denna hälsning ge mig? En tröst för att jag är singel? Jag vaknar varje dag och tackar mig själv för att jag inte är i ett förhållande, så där faller det. Ska jag känna lycka över att någon tänker på mig? Det vet jag att människor gör ändå; mamma ringer mig varje dag, JK ringer mig en gång i timmen. Hjärtformade ballonger, röda klubbor, tända ljus, en brasa, vackra ord till suktande ögon... Vad är det för skit? Det händer bara i en film med Meg Ryan. Och ingen av oss gillar henne.

Och till det relevanta: Vem har sagt att det är lycka?


Kommentarer
Postat av: Camie

Alltså, din bittra, bittra lilla fitta!

Ryck upp dig för fan Alex! Somliga måste bo med dig!

2009-02-13 @ 00:19:16
URL: http://lacamila.blogg.se/
Postat av: JK

Word mig friend.

Jag visar kärlek till dig 364 dagar om året och det bör räcka gott och väl! Ord och bunden.

2009-02-13 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0