När äggstockarna hade kalas

Tjejen framför mig hade, mest troligt, slukat stora mängder orientdressing. Killen till vänster utsatte mitt ansikte med regelbundna svettduschar. Femtonåringarna till höger intresserade sig av att konstant stampa på mina fötter med sina stilettklackar. Gänget bakom gillade att skapa kaos i och med våldsamma knuffar. Fram och tillbaka. Gung, gung.
I ett moln av dressingaromer, någon annans svett i ansiktet, svullna fötter (och förstörda - nya - skor) svingades jag fram och tillbaka. Men jag bröt aldrig kontakten - det var jag och Johnossi. Speciellt under Train song
    Nu är jag självklart helt löjligt tonårsförälskad. Hihi, fnizz. Rodnar förövrigt fortfarande.


Pssst. Imorgon fyller jag icketonåring. Skriv det i era dagböcker så ni inte glömmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0