Orka vara Snövit

Dåliga vanor är mitt största mys. Med dåliga vanor menar jag inte att vara besatt av GUL BIL!!!-leken, utan att exempelvis alltid äta framför TV:n eller att se på Ally McBeal varje gång jag ska sova. Jag bestämmer mig alltid för endast ett avsnitt, som alltid slutar i två. Eller tre. Igår dog Billy, då blev det tre. När de tre avsnitten var avklarade var klockan kring 03.30 (då hade jag grinat i en halvtimma, emotionell som jag är). Detta är ingen ovanlig situation, och varje jävla gång jag ligger och äntligen är redo för sömn börjar fågeljäveln att tjuta. Den sjunger inte, den tjuter; "Bounce... Bounce... Bounce". Jävla streetdancefågeljävel. Somnade en vecka senare och är i dag ovanligt irriterad. Tur att vovvsigull är fågelhund, så att även han kan få en fin middag på midsommar.


Kommentarer
Postat av: Blå-gröna Tuvan

I´ve been there, I am there.

2009-06-19 @ 21:00:35
Postat av: Blå-görna Tuvan ( igen)

Kan man förresten säga I am there, det låter helt fel i mina ögon/öron

2009-06-19 @ 21:01:36
Postat av: zaz

Tycker att du ska ta dig en funderare ang. Gulbil-leken. an man bara avsäga sig något så universellt?

2009-06-21 @ 12:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0