JK har stängt asken

Volymen har varit på högsta volym och jag sett videon om och om igen. Men det har varit omöjligt att höra vad hon säger. Jag har länge trott att det är något som aldrig kommer bli löst, att jag helt enkelt får nöja mig med ovissheten. Vågorna av hopplöshet går att likna vid känslorna kring Rasputins roll; vem var han? Vad säger JK? Samma sak. Hopplöst.
    Men nu har vi (eller... JK) löst det! Nu kan jag dö lycklig. Behöver ingenting annat i mitt liv än denna vetskap.

Hon säger: "Här har vi den ultimata Perelli-buketten". Ja, alltså, sluddret är ju av världsklass, men det finns ingen tvekan. Hon älskar Perelli.


Kommentarer
Postat av: Zarry

HAHAHAHAA, isf sagaer hon "Perelliska buketten".



KUNG JK!!!!!

2009-05-01 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0