När sova blev en konst

Det kliar under min stortå. Kli kli kli. Såja.

Det kliar fortfarande under min stortå. KLI KLI KLI. Hm. Såja.

Men vad händer egentligen under min stortå?! KLI KLI KLI! Såja.

Tänk om en spindel har lagt ägg under min hud. Läste om det någonstans, fullt möjligt. Åh, herregud, jag vill inte vara ett hem åt en massa spindelbarn. Hm, "Spindelkvinnan"... där har jag mina 15 minutes of fame! Å andra sidan... NEJ! TÄND LAMPAN! Hm, ser helt normalt ut. Men varför kliar det?!

Loppor kanske?

Det kliar på min rygg. På min vänstra vad. Under min arm. Under min andra stortå. På min vänstra OCH högra tumme. I pannan. Varför började jag tänka på loppor?!

Kommentarer
Postat av: Jag är seriös

Det kan mycket möjligt vara sängloppor, om man säger så på svenska? Bed bugs.



Moahahahahahaaaaa

2009-05-15 @ 12:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0