Det är inte godis, det är kött

Min syster tar studenten om någon månad. Hon ska då flytta till Stockholm på en gång. Bara så där. Bara hejrå, hare bra, kommer sakna er. Bara lämna mig. Jag kommer stå på Älvsbyns tågstation och ta farväl av min lillasyster. Hon ska bli vuxen och bo i egen lägenhet. När man är vuxen går man på farliga nattklubbar. På nattklubbar finns det män, män som är något år äldre än henne och som förmodligen vill gå hem med henne för att sedan låta henne smita ut från lägenheten mitt i natten. Och då kommer hon åka urindränkt tunnelbana. I tunnelbanan bor kokainhungriga skäggmän som kommer se hennes vackra kind. Hennes fräkniga lilla näsa. Hennes mökra ögon. Hennes små händer. Hennes stora kängor och håliga nylonstrumpor. De kommer att vilja dra in henne i mörka gränder och göra dumma saker mot henne. Och lilla Mickan, lilla naiva majblomstret, hon kommer tro att de ska bjuda henne på klubbor och de kommer att le finurligt och "Jaaa... visst har vi klubbor, kom här, gullet, skaru få smaka på en riktigt god klubba". Mickan, deras klubbor är gjorda av kött och du gillar inte ens kött! Spring, Mickan! Flyg med dina långa ögonfransar! Kom hem!

Men hon kommer inte flyga hem. Hon kommer vakna dagen efter med ett blåöga och klamydia.

Kommentarer
Postat av: MessyJessy

Hahahaha... skrattade högt på jobbet. helt underbart skrivet. Deras klubbor är gjorda av kött. HAHAHAHAHAHA!!!! Snart syns vi gumman! På Måndag åker jag till Barca o sen när jag kommer hem så får jag träffa dig! LOVELY, Messy approves.

2010-04-29 @ 12:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0