Fritidstekniker

Min syslöjdslärare tyckte att jag under vårterminen i nian hade utvecklats enormt och att jag borde vara stolt över mina senaste prestationer. Jag hade slutat babbla och "provocera", jag hade till och med lyckats komma i tid. Under en hel termin! Hon var mäktigt imponerad och spred guld över min insatser. Hon smekte mig verkligen medhårs och mitt självförtroende hade börjat nosa på oanade höjder. När jag väl hade börjat fantisera om en egen klädkollektion skjuter hon mig med ett starkt G, och då hade jag tydligen klättat en massa steg betygsmässigt. Jag blev egentligen inte så ledsen, till och med jag kan se att den lilafärgade dinosaurien jag slet så hårt med ser ut som ett missfoster. Jag fick det betyg jag förtjänade. Men...


... sug på den här, Veronica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0