Tarmligt.

Vi håller på att bli lite snygga, jag och Daniel. Vi tränar som aldrig förr och då vi är oerhört hippa och moderna människor, så käkar vi mer fett och mindre kolhydrater. På helgerna dricker vi vin eller gin, lyssnar på riktigt bra musik och njuter. Den här helgen satsade vi hårt på att höja njutningsfaktorn och bakade en mjöl- och sockerfri kladdkaka. Efter forgasm (food orgasm) började Daniels mage göra uppror. Jag tyckte lite synd om min hjärtbärare, slog på ett avsnitt Boston Public och tog en till bit av den kladdiga forgamserande kakan.

I dag traskade jag till Friskis&Svettis för ett svettigt styrkepass. Under uppvärmningen får jag den där härliga träningskänslan och mår riktigt bra. Nu jävlar ska jag skaffa mig en platt mage och fina små kullar på överarmarna. Hej och hå, skutt, skutt. När stryrketräningen väl är igång börjar jag må lite dåligt. Jag är rent illamående. Åh, herregud, jag höll precis på att spy under en armhävning! Men man ska aldrig ge sig. Lägger mig på brädan för magträning, vägrar släppa tanken på magrutor, tar i som ett fanskap och... prutt.

Resterande tid av passet gör jag några få övningar med skinkorna hårt ihoppressade. Väl hemma vet jag inte vad som är värst, min potentiella magsjuka (mår fortfarande som en kompost) eller det faktum att jag fes inför 40 personer i en trång och svettig sal. Färgar håret imorgon.

Kommentarer
Postat av: essay editors

Morgonpromenaderna, de ger mig en känsla jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Å ena sidan mår jag fysiskt ruttet, då jag är hungrig som ett fanskap och suktar efter kaffe.

2011-10-17 @ 19:46:28
URL: http://editingwritingservices.org/
Postat av: a.a

?

2011-10-19 @ 13:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0